Helgen ;

Fredag ; Åkte in till helsingborg på möte, efter det tog jag & lillasyster en fika.
Sedam åkte vi hem till pappa som precis kommit hem från thailand.
Han gav mig två piercingar till naveln & en kedja till mitt kors & en jättesöt t-shirt.

Senare på kvällen blev det film & sånt.

Lördag ; Vaknade vid halv nio, hoppade in i duschen & gjorde v mig.
Spelade lite wii med syster som tjatat om det hur länge som helst..
Vid sex tiden drog vi hem till Fanny & träffade henne ett tag, sedan kom Madde och Emma,
& vi drog hem till pappa igen.
Vid tio tiden följde vi fanny till bussen.
Efter det så kollade jag & syster på kass film..


Söndag ; har inte börjat ännu, men ska iaf bli hämtad utav Nigge, sen hem till mamma & träffa Viggo.
Sen hem & bara ha en riktigt luugn kväll !!

Ha de!

Love / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0