Tiiisdag !

Gårdagen var underbar, vid ett tiden åkte jag in till stan med kusin & kusins unge.
Hade allmänt mysigt, tog en fika & sånt!
& jag hämtade ut min biljett till Helsingborg - Malmö matchen den 23:e Juli! :D
Åkte iaf hem till Klippan igen vid sju tiden, hem & gjorde v mig.
& vid nio tiden åkte jag in till stan igen med lillasyster & Eve, vi satte oss vid stranden & bara tog det lugnt!
Super mysiiigt, det bästa med hela kvällen var vid tolv när vi skulle hem så kom tåget från halmstad med alla HIF:are & vi fick lyssna på deras vackra stämma ;)
Fick igång hela tåget så att dom sjöng till bästa låten någonsin ; På gator röda och blå!

Haha, Vädret idag är lika bra som gårdagens om inte bättre !;)
Ska iaf sätta mig på balkongen och sola en timme & lyssna på musik!

Ni får ha det underbart!


P.S ; jag fyller 19 på Torsdag ! :D
Love / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0