Förbjudna känslor ..

Har ni någon gång haft "förbjudna känslor" för någon ?
Det vill säga, haft känslor för en person som ni vet att man absolut inte kan eller ska tycka om.
Tex ; En kompis ex, eller något liknande..

Jag måste nog säga att det är det jobbigaste som finns..
Du är kär i en person som du aldrig kan få, gå runder och låtsas att allt är som vanligt fastän ditt hjärta säger att du ska kliva fram och berätta..

Jag har försökt att titta åt ett annat håll så fort han kommer inärheten men självklart dras min blick till honom, och jag tror att andra runt om kring börjar märka det lite smått..
Att han vet om det gör inte saken mycket lättare då han gör allt för att du ska berätta..

Nej nu kan jag inte skriva mer om detta.. kanske mer imorgon, men absolut inte nu..


Love / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0