Sånt som dyker upp mitt i natten ..

När man tror att allt ordnat sig & man mår så jävla bra, så är där alltid någon/något som ska förstöra..

Har mått hur bra som helst nu ett par veckor "något undantag då & då" , & så börjas allt igen, riktigt irriterande måste jag ju säga.. Ganska trött på det här med skitsnack och allt, trodde att folket hade växt upp & slutat med det men som vanligt hade jag fel (y) !

Denna veckan har inte varit mer än fel ..

Aja, de e helg nu.. Så då får vi hoppas att allt är på topp igen!

Ska iallafal upp klockan 7 imorgon, iväg & fixa lite grejer fram till klockan 12.. Sen hem & duscha & göra v mig, för att sedan åka hem till min pappa.. På lördag ska jag hem igen, & antagligen festa.. Så som de känns nu så kommer helgen bli go' !

Love / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0